
- Aquest esdeveniment ja ha passat.

Comerç offline versus comerç online
Consumidor online vs Consumidor Offiline és una jornada que analitza les característiques diferencials del consumidor quan compra on line, o en una botigaq física. Partint d’elements comuns i diferencials, la jornada pretén posar de manifest la necessitat d’implementar estratègies diferencials, i alhora coherents, amb l’objectiu d’optimitzar els espais físics i virtuals de compra.
Es contraposaran els comportaments dels consumidors quan compren online i quan compren en botiga física, per a saber com trobar la fórmula per aconseguir el clic mental que els fa comprar en cada situació.
Són clients diferents?
Una venda tradicional i de confiança amb desplaçament a un espai físic amb horaris? O una compra més impulsiva i instantània sense desplaçament i amb flexibilitat horària? Qui pren una opció, o una altre? Quan ho fa?
El Dr. Joan Morales, expert en e-commerce, debatrà amb el Dr. Albert Vinyals, expert en psicologia del consumidor, per a saber quin pot ser el millor model de negoci, si no es que l’única opció per arribar al client postcovid és l’omnicanalitat.
La resposta definitiva a la Jornada del proper 24 de març, en streaming
La jornada comptarà amb el suport de Josep Baltà, propietari i forner de Forn Baltà, Dani González, creador d’Ulisesproject.com, i David Millà, CEO i soci fundador de Born to Be i Experiència Bebé, que ens explicaran la seva experiència.
OBJECTIU:
- Conèixer les característiques bàsiques del consumidor online i offline.
- Explicar els factors que determinen el comportament de compra en botiga física i al món online.
- Establir les estratègies més adients per captar clients online i offline.
- Conèixer les variables més determinants del comportament del consumidor online i offline
- Adaptar el nostre negoci a les noves necessitats dels consumidors
ADREÇAT A:
Empresaris, comerciants i emprenedors interessats en implementar estratègicament la omnicanalitat als seus negocis.
PROGRAMA DE LA JORNADA:
⏱ 18h. BENVINGUDA. Presentació de la Jornada per Cristian Verdaguer, Director Seveis Corporatius ESCODI
⏱ 18:15h. El Combat definitiu fel Retail
Albert Vinyals, Dr. En Psicologia del Consumidor
Joan Morales, Dr. Cum Laude amb psicologia i expert en e-commerce
🤼♀️ ROUND 1: Què ens fa comprar a la botiga física i a la virtual? Quins factors porten al consumidor a escollir cada format i com potenciar-los.
🤼♀️ ROUND 2: Botiga Virtual vs botiga física: s’analitzarà l’entorn en el qual es troba el comerç i quins avantatges té cada canal, tant per l’usuari, com per qui gestiona el negoci.
🤼♀️ ROUND 3: Tendències actuals i de futur: cap a on van cada un dels canals
-
- Amb la col.laboració de:
- Josep Baltà de Forn Baltà
- Dani González de Ulises Project
- Amb la col.laboració de:
🤼♀️ ROUND 4: Estratègia Omnicanal: Avantatges de la Omnicanalitat
-
- Amb la col.laboració de:
- David Millà d’Experiencia Bebé
- Amb la col.laboració de:
TORN PREGUNTES
⏱ 19:30h. Conclusions i cloenda .Cristian Verdaguer, Director Seveis Corporatius ESCODI
→ Inscriu-te
EL PERFIL DELS PÚGILS

Albert Vinyals. Doctor en Psicologia
El “púgil” Albert Vinyals i Ros ens explicarà com adaptar una botiga física al consumidor actual i argumentarà perquè el comerç de carrer mai morirà. Atacarà al seu rival amb els arguments aportats per la psicologia i el neuromarketing per a demostrar que som animals socials que necessitem dels comerços per a gaudir de les nostres ciutats.
Albert Vinyals és Doctor en psicologia del consum, fill i nét de botiguers. Postgrau en psicologia de la creativitat, comunicació creativa (UAB) i en “religions, immigració i identitat” (UB). Ha treballat a multinacionals de la publicitat com a creatiu publicitari per a clients multinacionals i per a clients del sector retail. Compagina la direcció creativa publicitària, amb l’assessorament a comerços i la docència universitària des de l’any 2007 a ESCODI i la UAB, impartint assignatures sobre psicologia del consumidor, neuromàrqueting, psicologia social i pensament creatiu. Membre de RECIHUM, grup de recerca multidisciplinari en els àmbits d’Anàlisi Geogràfica Regional, Metodologia de les Ciències del Comportament i Comercialització i Investigació de Mercat. Autor del llibre “El consumidor Tarado” (2019) .

Joan Morales. Doctor en Psicologia dels Recursos Humans i les Organitzacions
El “púgil” Joan Morales ens parlarà sobre quines són les característiques del consumidor online, així com també quins són els avantatges de la compra Online (atributs i característiques de la botiga virtual). Atacarà al seu rival amb les noves tendències de l’e-commerce, tendències actuals i futures de la compra online.
Joan Morales és Doctor Cum laude en Psicologia dels Recursos Humans i les Organitzacions per a la Universitat de Barcelona (UB). Diplomat en Estudis Avançats d’Economia Aplicada i Màster en Gestió del Coneixement i Societat de la Informació per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Professor del Grau en Comerç i Distribució d’ESCODI (centre adscrit a la Universitat de Barcelona), i professor d’altres universitats a nivell nacional i internacional en temes de comunicació i Marketing Digital. Assessor i dissenyador de programes de formació específics de eCommerce per a les empreses que disposen de botigues virtuals amb l’objectiu d’optimitzar la lleialtat dels seus clients online. Ha col·laborat amb diferents mitjans de comunicació en qualitat d’expert en consum i comportament del consumidor, com El Pais i el programa Equip de recerca (La Sexta TV).
COL·LABORADORS
Josep Baltà Pelegrí: Propietari i forner del Forn Baltà, forn de pa i brioxiria tradicional, degustació, ingredients. 4º generació de forners a la família provinent de Vilafranca del Penedès. Forn Baltà es va fundar al 1934 al barri de Sants de Barcelona. Josep Baltà va estudiar a l’Escola d’Hosteleria i turisme de Girona, especialitat de cuina. Ha realitzat diversos cursos d’especialització a l’Escola del Gremi de forners de Barcelona i un Curs de gestió del Comerç a Escodi. Mestre Artesà Alimentari ( generalitat de Catalunya). Va obtenir la Llesca d’Or, mestre forner de l’any 2015-2016.
David Millà: Emprenedor, CEO i soci Fundador de BornTo BE i Experiencia Bebé, establiments comercials de moda infantil i puericultura a Sabadell, Sant Cugat, Vic i Barcelona. Des de 2019, Soci Propietari de Limobasics (marca de tèxtil per bebès). Ha estat a diverses empreses internacionals com Pierre Fabre (marques com Galènic, Avène, Klorane, etc). Va ser soci Fundador de Gimage Farma (empresa dedicada al Digital Signage pel sector farmacèutic) i Director Comercial de Best Business Services (consultoria de programes de gestió i tecnoconeixement)
Dani González: Publicista. Apassionat del màrqueting i del món empresarial. Organitzador d’esdeveniments multitudinaris que han obtingut premis a nivell nacional. Propietari d’una agència de publicitat i desenvolupament web durant 15 anys. Suport a les persones que busquen tenir el seu negoci Online. 20 anys dirigint empreses de diferents sectors. Creador d’Ulisesproject.com (projecte en el qual s’acosta tota l’experiència personal més els coneixements nous per escurçar processos i que totes les persones que vulguin fer el salt a internet amb el seu negoci)